Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5893
Название: Методика формування ділової стратегії підприємства в сучасних ринкових умовах
Авторы: Чернишева, О. М.
Дата публикации: 2010
Библиографическое описание: Чернишева О. М. Методика формування ділової стратегії підприємства в сучасних ринкових умовах [Текст] / О. М. Чернишева // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (т. 5). - C. 153-160.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Краткий осмотр (реферат): Доведено існування двох підходів до визначення місця ділової стратегії у стратегічному наборі підприємства; розглянуто існуючі методичні підходи до формування ділової стратегії підприємства; запропоновано показник економічної ефективності стратегічних зон господарювання для оцінювання ділової стратегії підприємства; запропоновано схему формування ділової стратегії підприємства; визначено та оцінено ділові стратегії для торговельного підприємства на ринку автозапчастин за допомогою даної схеми.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5893
ISSN: 1813-6796
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bul2010_N5T5_P153-160.pdf654,53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.