Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6118
Название: Сприйняття електронних навчальних ресурсів студентами з різними стилями навчання
Другие названия: Восприятие электронных учебных ресурсов студентами с разными стилями обучения.
Perception of e-learning resources by students with different learning styles.
Авторы: Деркач, Тетяна Михайлівна
Ключевые слова: електронні навчальні ресурси
викладання хімії
стилі навчання
тест Фелдера-Соломан
электронные учебные ресурсы
преподавание химии
стили обучения
тест Фелдера-Соломан
e-learning resources
teaching of chemistry
learning styles
Felder-Soloman test
Дата публикации: 2012
Библиографическое описание: Деркач Т. М. Сприйняття електронних навчальних ресурсів студентами з різними стилями навчання / Т. М. Деркач // Наукові записки: Зб. наук. статей НПУ ім. М. П. Драгоманова. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. – № 100. – С. 87–97.
Source: Наукові записки
Краткий осмотр (реферат): Досліджено вплив індивідуальних стилів навчання на схильність до застосування студентами окремих електронних навчальних ресурсів, що використовуються у викладанні хімії. Стилі навчання визначено за методом Р. Фелдера та Б. Соломан. Сприйняття окремих ресурсів оцінено за результатами анкетування студентів 5-го курсу хімічного факультету. Із проаналізованих 45 видів ресурсів 25 видів виявили наявність кореляцій з певними стилями навчання, а 20 ресурсів є фактично незалежними від стилів.
Исследовано влияние индивидуальных стилей обучения на склонность к применению студентами отдельных электронных учебных ресурсов, используемых в преподавании химии. Стили обучения определены по тестам Фелдера - Соломан. Восприятие отдельных ресурсов оценено по результатам анкетирования студентов 5-го курса химического факультета. Из проанализированных 45 видов ресурсов 25 видов выявили наличие корреляций с определенными стилями обучения, а 20 ресурсов являются фактически независимыми от стилей.
The influence of individual learning styles on the propensity of students to particular electronic learning resources, used in chemistry teaching, has been studied. Learning styles have been determined by Felder - Soloman tests. The perception of certain types of electronic resources has been evaluated by the survey results of 5th year students of chemistry department. Totally 45 species of educational resources have been analysed: 25 species exhibit correlations with certain learning styles, while 20 resources are in fact independent of styles.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6118
Faculty: Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій
Department: Кафедра промислової фармації
ISSN: 2310-371X
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NPU_2012_100.pdfОсновна стаття1,38 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.