Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6118
Назва: Сприйняття електронних навчальних ресурсів студентами з різними стилями навчання
Інші назви: Восприятие электронных учебных ресурсов студентами с разными стилями обучения.
Perception of e-learning resources by students with different learning styles.
Автори: Деркач, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: електронні навчальні ресурси
викладання хімії
стилі навчання
тест Фелдера-Соломан
электронные учебные ресурсы
преподавание химии
стили обучения
тест Фелдера-Соломан
e-learning resources
teaching of chemistry
learning styles
Felder-Soloman test
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Деркач Т. М. Сприйняття електронних навчальних ресурсів студентами з різними стилями навчання / Т. М. Деркач // Наукові записки: Зб. наук. статей НПУ ім. М. П. Драгоманова. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. – № 100. – С. 87–97.
Source: Наукові записки
Короткий огляд (реферат): Досліджено вплив індивідуальних стилів навчання на схильність до застосування студентами окремих електронних навчальних ресурсів, що використовуються у викладанні хімії. Стилі навчання визначено за методом Р. Фелдера та Б. Соломан. Сприйняття окремих ресурсів оцінено за результатами анкетування студентів 5-го курсу хімічного факультету. Із проаналізованих 45 видів ресурсів 25 видів виявили наявність кореляцій з певними стилями навчання, а 20 ресурсів є фактично незалежними від стилів.
Исследовано влияние индивидуальных стилей обучения на склонность к применению студентами отдельных электронных учебных ресурсов, используемых в преподавании химии. Стили обучения определены по тестам Фелдера - Соломан. Восприятие отдельных ресурсов оценено по результатам анкетирования студентов 5-го курса химического факультета. Из проанализированных 45 видов ресурсов 25 видов выявили наличие корреляций с определенными стилями обучения, а 20 ресурсов являются фактически независимыми от стилей.
The influence of individual learning styles on the propensity of students to particular electronic learning resources, used in chemistry teaching, has been studied. Learning styles have been determined by Felder - Soloman tests. The perception of certain types of electronic resources has been evaluated by the survey results of 5th year students of chemistry department. Totally 45 species of educational resources have been analysed: 25 species exhibit correlations with certain learning styles, while 20 resources are in fact independent of styles.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6118
Faculty: Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій
Department: Кафедра промислової фармації
ISSN: 2310-371X
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NPU_2012_100.pdfОсновна стаття1,38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.