Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6894
Название: Маркетинговий комплекс на туристичних підприємствах та його вдосконалення
Авторы: Стець, Ю. М.
Дата публикации: 2009
Библиографическое описание: Стець Ю. М. Маркетинговий комплекс на туристичних підприємствах та його вдосконалення [Текст] / Ю. М. Стець // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2009. - № 4 (48). - C. 127-132.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянута сутність та елементи комплексу маркетингу на туристичних підприємствах, а саме у готельному бізнесі. Представлено аналіз ринку готельних послуг та показників діяльності готелю "Дніпро". Обґрунтовано потребу проведення реконструкції готелю.
В статье рассмотрена сущность и элементы комплекса маркетинга на туристических предприятиях, а именно в гостиничном бизнесе. Представлен анализ рынка гостиничных услуг и показателей деятельности гостиницы "Днепр". Обоснована необходимость проведения реконструкции гостиницы.
In the article the essence and elements of marketing-mix for tourist enterprises, for a hotel business namely, have been considered. The analysis of the hotel services market and the figures of hotel "Dnipro" activity have been presented. The necessity of hotel reconstruction carrying out has been grounded.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6894
ISSN: 1813-6796
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V48_P127-132.pdf334,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.