Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6894
Назва: Маркетинговий комплекс на туристичних підприємствах та його вдосконалення
Автори: Стець, Ю. М.
Дата публікації: 2009
Бібліографічний опис: Стець Ю. М. Маркетинговий комплекс на туристичних підприємствах та його вдосконалення [Текст] / Ю. М. Стець // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2009. - № 4 (48). - C. 127-132.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): У статті розглянута сутність та елементи комплексу маркетингу на туристичних підприємствах, а саме у готельному бізнесі. Представлено аналіз ринку готельних послуг та показників діяльності готелю "Дніпро". Обґрунтовано потребу проведення реконструкції готелю.
В статье рассмотрена сущность и элементы комплекса маркетинга на туристических предприятиях, а именно в гостиничном бизнесе. Представлен анализ рынка гостиничных услуг и показателей деятельности гостиницы "Днепр". Обоснована необходимость проведения реконструкции гостиницы.
In the article the essence and elements of marketing-mix for tourist enterprises, for a hotel business namely, have been considered. The analysis of the hotel services market and the figures of hotel "Dnipro" activity have been presented. The necessity of hotel reconstruction carrying out has been grounded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6894
ISSN: 1813-6796
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V48_P127-132.pdf334,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.