Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6894
Title: Маркетинговий комплекс на туристичних підприємствах та його вдосконалення
Authors: Стець, Ю. М.
Issue Date: 2009
Citation: Стець Ю. М. Маркетинговий комплекс на туристичних підприємствах та його вдосконалення [Текст] / Ю. М. Стець // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2009. - № 4 (48). - C. 127-132.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: У статті розглянута сутність та елементи комплексу маркетингу на туристичних підприємствах, а саме у готельному бізнесі. Представлено аналіз ринку готельних послуг та показників діяльності готелю "Дніпро". Обґрунтовано потребу проведення реконструкції готелю.
В статье рассмотрена сущность и элементы комплекса маркетинга на туристических предприятиях, а именно в гостиничном бизнесе. Представлен анализ рынка гостиничных услуг и показателей деятельности гостиницы "Днепр". Обоснована необходимость проведения реконструкции гостиницы.
In the article the essence and elements of marketing-mix for tourist enterprises, for a hotel business namely, have been considered. The analysis of the hotel services market and the figures of hotel "Dnipro" activity have been presented. The necessity of hotel reconstruction carrying out has been grounded.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6894
ISSN: 1813-6796
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V48_P127-132.pdf334,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.