Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7138
Назва: Інструментарій BTL-маркетингу і система паблік-рилейшнз
Автори: Грицюта, Н. М.
Геселева, К. О.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Грицюта Н. М. Інструментарій BTL-маркетингу І система паблік-рилейшнз / Н. М. Грицюта, К. О. Геселева // Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні : матеріали наук. практ. інтернет-конф. (24 травня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 210-213.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7138
Розташовується у зібраннях:Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170524_Determinant_P210-213.pdf228,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.