Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7144
Назва: Роль маркетингових комунікацій в системі управління підприємством
Автори: Подольна, В. В.
Мельник, Д. М.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Подольна В. В. Роль маркетингових комунікацій в системі управління підприємством / В. В. Подольна, Д. М. Мельник // Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні : матеріали наук. практ. інтернет-конф. (24 травня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 227-230.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7144
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170524_Determinant_P227-230.pdf217,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.