Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7287
Название: Адаптація маркетингової товарної стратегії до умов структурно-інноваційних перетворень економіки (на прикладі швейних підприємств)
Другие названия: Адаптация маркетинговой товарной стратегии в условиях структурно-инновационных преобразований экономики (на примере швейных предприятий)
Adaptation of the marketing product strategy in conditions of structural and innovative transformations of the economy (on example of sewing enterprises)
Авторы: Вергун, А. М.
Бєлік, Д. П.
Ключевые слова: адаптація
маркетингова товарна стратегія
швейна промисловість
комплекс маркетингу
структурно-інноваційні перетворення
адаптация
маркетинговая товарная стратегия
швейная промышленность
комплекс маркетинга
структурно-инновационные преобразования
adaptation
marketing product strategy
sewing industry
marketing mix
structural and innovative transformations
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Вергун А. М. Адаптація маркетингової товарної стратегії до умов структурно-інноваційних перетворень економіки (на прикладі швейних підприємств) / А. М. Вергун, Д. П. Бєлік // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 96-102.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто проблему адаптації маркетингової товарної стратегії в умовах структурно-інноваційних перетворень економіки на прикладі швейного підприємства. Встановлено, що адаптацію слід розглядати як активний вплив управлінців на складові внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства з метою пристосування стратегічних складових маркетингової політики до мінливих умов ринку.
В статье рассматривается проблема адаптации маркетинговой товарной стратегии в условиях структурно-инновационных преобразований экономики на примере швейного предприятия. Установлено, что адаптацию следует рассматривать как активное воздействие управленцев на составляющие внутренней и внешней среды предприятия с целью приспособления стратегических составляющих маркетинговой политики к изменяющимся условиям рынка.
In this article the problem of adapting the marketing product strategy in conditions of structural and innovative transformations of the economy on the example of sewing enterprise. Found that adaptation should be considered as an active influence on management of the internal and external environment of the enterprise in order to adapt the strategic components of marketing policy to changing market conditions.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7287
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра фінансів та фінансово-економічної безпеки
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20170330_Cluster_P096-102.pdf494,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.