Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7288
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВергун, А. М.-
dc.contributor.authorКозінець, А. І.-
dc.date.accessioned2017-09-20T09:22:52Z-
dc.date.available2017-09-20T09:22:52Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВергун А. М. Брендинг у системі маркетингу підприємств на ринку комерційної нерухомості / А. М. Вергун, А. І. Козінець // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 102-108.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7288-
dc.description.abstractДослідженo сутність та місце брендингу у системі маркетингу підприємств, підходи дo позиціювання брендів, підхід до структуризації ринку комерційної нерухомості. Сформовано методику дослідження ринку комерційної нерухомості, визначено основні напрями розвитку. Здійснено детермінaнтний aналіз формування стратегій позиціювання брендів підприємств на ринку комерційної нерухoмoсті.uk
dc.description.abstractИсследовано сущность и место брендинга в системе маркетинга предприятий, подходы к позиционированию брендов, подход к структуризации рынка коммерческой недвижимости. Сформирована методика исследования рынка коммерческой недвижимости, определены основные направления развития. Осуществлен детерминантный анализ формирования стратегий позиционирования брендов предприятий на рынке коммерческой недвижимости.uk
dc.description.abstractThe essence of branding and place marketing system in the enterprise approach to brand positioning approach to structuring commercial real estate market. Formed method of research real estate market, the main directions of development. Done determinant analysis a strategy of positioning of brand enterprises in real estate.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectстратегії позиціювання брендівuk
dc.subjectбрендинг у системі маркетингуuk
dc.subjectринoк комерційної нерухомостіuk
dc.subjectoб’єкт комерційної нерухомостіuk
dc.subjectпідприємства на ринку комерційної нерухoмостіuk
dc.subjectнеймінгuk
dc.subjectстратегии позиционирования брендовuk
dc.subjectбрендинг в системе маркетингаuk
dc.subjectрынок коммерческой недвижимостиuk
dc.subjectобъект коммерческой недвижимостиuk
dc.subjectпредприятия на рынке коммерческой недвижимостиuk
dc.subjectнеймингuk
dc.subjectbrandinguk
dc.subjectbrand positioning strategy for brandsuk
dc.subjectbranding in the marketing systemuk
dc.subjectcommercial real estateuk
dc.subjectcommercial real estateuk
dc.subjectbusinesses in real estateuk
dc.subjectnaminguk
dc.titleБрендинг у системі маркетингу підприємств на ринку комерційної нерухомостіuk
dc.title.alternativeБрэндинг в системе маркетинга компаний на рынке коммерческой недвижимостиuk
dc.title.alternativeBranding in marketing enterprises in the real estate marketuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorВергун, А. Н.-
local.contributor.altauthorКозинец, А. И.-
local.contributor.altauthorVerhun, A.-
local.contributor.altauthorKozinets, A.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра фінансів та фінансово-економічної безпекиuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-03-30-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170330_Cluster_P102-108.pdf468,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.