Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7288
Назва: Брендинг у системі маркетингу підприємств на ринку комерційної нерухомості
Інші назви: Брэндинг в системе маркетинга компаний на рынке коммерческой недвижимости
Branding in marketing enterprises in the real estate market
Автори: Вергун, А. М.
Козінець, А. І.
Ключові слова: брендинг
бренд
стратегії позиціювання брендів
брендинг у системі маркетингу
ринoк комерційної нерухомості
oб’єкт комерційної нерухомості
підприємства на ринку комерційної нерухoмості
неймінг
стратегии позиционирования брендов
брендинг в системе маркетинга
рынок коммерческой недвижимости
объект коммерческой недвижимости
предприятия на рынке коммерческой недвижимости
нейминг
branding
brand positioning strategy for brands
branding in the marketing system
commercial real estate
commercial real estate
businesses in real estate
naming
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Вергун А. М. Брендинг у системі маркетингу підприємств на ринку комерційної нерухомості / А. М. Вергун, А. І. Козінець // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 102-108.
Короткий огляд (реферат): Дослідженo сутність та місце брендингу у системі маркетингу підприємств, підходи дo позиціювання брендів, підхід до структуризації ринку комерційної нерухомості. Сформовано методику дослідження ринку комерційної нерухомості, визначено основні напрями розвитку. Здійснено детермінaнтний aналіз формування стратегій позиціювання брендів підприємств на ринку комерційної нерухoмoсті.
Исследовано сущность и место брендинга в системе маркетинга предприятий, подходы к позиционированию брендов, подход к структуризации рынка коммерческой недвижимости. Сформирована методика исследования рынка коммерческой недвижимости, определены основные направления развития. Осуществлен детерминантный анализ формирования стратегий позиционирования брендов предприятий на рынке коммерческой недвижимости.
The essence of branding and place marketing system in the enterprise approach to brand positioning approach to structuring commercial real estate market. Formed method of research real estate market, the main directions of development. Done determinant analysis a strategy of positioning of brand enterprises in real estate.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7288
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра фінансів та фінансово-економічної безпеки
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170330_Cluster_P102-108.pdf468,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.