Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7291
Назва: Обгрунтування напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Обоснование направлений повышения конкурентоспособности предприятия
Justification of ways of increasing the competitiveness of enterprises
Автори: Герасимчук, Н. А.
Герда, Т. А.
Ключові слова: напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства
складові
умови розвитку
аналіз
направления повышения конкурентоспособности предприятия
составляющие
условия развития
бечмаркинг
анализ
directions enhance the competitiveness of enterprises
constituents
conditions development
analysis
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Герасимчук Н. А. Обгрунтування напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємства / Н. А. Герасимчук, Т. А. Герда // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 125-133.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито поняття "підвищення конкурентоспроможності підприємства". Розглянуто складові та принципи конкурентоспроможності підприємства. Визначення інтенсивності конкуренції на будь-якому ринку. Виділені умови розвитку, планування шляхів підвищення конкурентоспроможності ринку. У ході дослідження було розглянуто сутність ринкової стратегії підприємства, як ця стратегія взаємодіє зі стратегією підприємства, чинники, що є вирішальними при розробці ринкової стратегії підприємства, та підходи вчених до поняття конкурентоспроможності, що існують сьогодні, а також проаналізовано перелік підходів оцінки конкурентоспроможності.
В статье раскрыто понятие "повышение конкурентоспособности предприятия". Рассмотрены составляющие и принципы конкурентоспособности предприятия. Определение интенсивности конкуренции на любом рынке. Выделены условия развития, планирование путей повышения конкурентоспособности на рынке. Сделано описание потребительской товарной линии. Определен уровень интенсивности конкурентной борьбы на рынке. Выделены важнейшие факторы повышения качества и конкурентоспособности всех видов продукции. Рассмотрено понятие "бечмаркинг". Проведен анализ конкуренции.
The article deals with the concept of "improving the competitiveness of enterprises." The components and principles of competitiveness. Determining the intensity 126 of competition in any market. Dedicated conditions development, planning ways to improve the competitiveness of the market. Made a description of consumer product line. The specified level of intensity of competition in the market. Dedicated key specific factors improve the quality and competitiveness of products. The question "bechmarkynh." The analysis of competition.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7291
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170330_Cluster_P125-133.pdf489,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.