Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7292
Title: Формування комплексу стратегій маркетингу для групи підприємств кластеру легкої промисловості
Other Titles: Формирование комплекса стратегий маркетинга для группы компаний кластера легкой промышленности
Formation of complex marketing strategies group enterprises cluster light industry
Authors: Готра, В. В.
Споришко, О.
Keywords: підприємство
легка промисловість
маркетинг
маркетингова діяльність
маркетингові дослідження
стратегічне планування
предприятие
легкая промышленность
маркетинговая деятельность
маркетинговые исследования
стратегическое планирование
business
light industry
marketing
marketing activities
market research
strategic planning
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Готра В. В. Формування комплексу стратегій маркетингу для групи підприємств кластеру легкої промисловості / В. В. Готра, О. Споришко // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 134-142.
Abstract: У статті розкриваються особливості формування маркетингової стратегії на підприємствах легкої промисловості. Детально розглянуто процес формування маркетингової стратегії для підприємств легкої промисловості на засадах маркетингу, виділено основні фактори впливу, вхідні і вихідні елементи. Автором аналізується роль і значення маркетингової стратегії, проблеми у маркетинговій організації підприємств та етапи формування маркетингової стратегії.
В статье раскрываются особенности формирования маркетинговой стратегии на предприятиях легкой промышленности. Подробно рассмотрен процесс формирования маркетинговой стратегии для предприятий легкой промышленности на принципах маркетинга, выделены основные факторы влияния, входные и выходные элементы. Автором анализируется роль и значение маркетинговой стратегии, проблемы в маркетинговой организации предприятий и этапы формирования маркетинговой стратегии.
In the article features of formation of marketing strategy in light industry. Considered in detail the formation of marketing strategy for light industry on the principles of marketing, highlighted the main factors of influence, input and output elements. The author analyzes the role and importance of marketing strategy, problems in the marketing of businesses and stages of the marketing strategy.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7292
Appears in Collections:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20170330_Cluster_P134-142.pdf532,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.