Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7321
Назва: Маркетингові стратегії підприємства ресторанного бізнесу як основа забезпечення його конкурентоспроможності
Інші назви: Маркетинговые стратегии предприятия ресторанного бизнеса как основа обеспечения его конкурентоспособности
Marketing strategies of enterprise of restaurant business as basis of providing of his competitiveness
Автори: Крахмальова, Н. А.
Копачевська, О. М.
Ключові слова: стратегії маркетингу
інструменти маркетингу
підприємства ресторанного бізнесу
потенціал підприємства
конкурентоспроможність
стратегии маркетинга
инструменты маркетинга
предприятия ресторанного бизнеса
потенциал предприятия
конкурентоспособность
marketing strategies
instruments of marketing
enterprises of restaurant business
potential of enterprise
competitiveness
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Крахмальова Н. А. Маркетингові стратегії підприємства ресторанного бізнесу як основа забезпечення його конкурентоспроможності / Н. А. Крахмальова, О. М. Копачевська // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 147-152.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті методичні засади до вибору маркетингових стратегій підприємств ресторанного бізнесу та механізм їх реалізації. Автором проаналізовані методи збільшення прибутку та попиту, орієнтовані на базу інструментів маркетингу «5P». Запропоновано нові підходи до обґрунтування стратегій маркетингу, як основи забезпечення конкурентоспроможності підприємств.
В статье рассмотрены методические принципы к выбору маркетинговых стратегий предприятий ресторанного бизнеса и механизм их реализации. Автором проанализированы методы увеличения прибыли и спроса, ориентированные на базу инструментов маркетинга "5P". Предложены новые подходы к обоснованию стратегий маркетинга, как основы обеспечения конкурентоспособности предприятий.
In the articles considered methodical principles to the choice of marketing strategies of enterprises of restaurant business and mechanism of their realization. By an author the analysed methods the increases of income and demand, oriented to the base of marketing instruments "5P". The new going is offered near the ground of marketing strategies, as bases of providing of competitiveness of enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7321
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170330_Cluster_P147-152.pdf445,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.