Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7325
Назва: Удосконалення збутової діяльності фармацевтичних підприємств
Інші назви: Совершенствование сбытовой деятельности фармацевтических предприятий
Improvement marketing activities of pharmaceutical enterprises
Автори: Лісун, Я. В.
Хаян, І.
Ключові слова: дистриб'ютор
збутова політика
рейтинг
канали розподілу
ширина каналу розподілу
дистрибьютор
сбытовая политика
каналы распределения
ширина канала распределения
distributor
sales policy
rating
distribution channels
bandwidth allocation
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Лісун Я. В. Удосконалення збутової діяльності фармацевтичних підприємств / Я. В. Лісун, І. Хаян // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 152-158.
Короткий огляд (реферат): Показано процес вибору постачальників на фармацевтичному ринку, визначено основні особливості маркетингової та збутової політики.
Показан процесс выбора поставщиков на фармацевтическом рынке, определены основные особенности маркетинговой и сбытовой политики.
The process of choosing providers on pharmacy market is suggested, the main peculiarities of marketing and sale policies are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7325
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170330_Cluster_P152-158.pdf515,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.