Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7368
Назва: Бечмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств легкої промисловості
Інші назви: Бенчмаркинг как инструмент повышения конкурентоспособности предприятий легкой промышленности
Benchmarking as an instrument of competitiveness enterprises of light industry
Автори: Вергун, А. М.
Бородатова, А. В.
Ключові слова: інноваційний бенчмаркінг
види бенчмаркінгу
етапи проведення бенчмаркінгу
принципи конкурентно-інтеграційного бенчмаркінгу
инновационный бенчмаркинг
виды бенчмаркинга
этапы проведения бенчмаркинга
принципы конкурентно-интеграционного бенчмаркинга
innovation benchmarking
benchmarking types
stages of benchmarking principles of competitive benchmarking integration
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Вергун А. М. Бечмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств легкої промисловості / А. М. Вергун, А. В. Бородатова // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 185-190.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто один із найбільш дієвих інструментів удосконалення діяльності – бенчмаркінг. Розглянуто етапи та принципи конкурентно-інноваційного бенчмаркінгу. Проведено аналіз основних помилок та наслідків неправильного застосування бенчмаркінгу. Визначено основні види бенчмаркінгу, можливості їх використання на вітчизняних підприємствах.
В статье рассмотрен один из самых действенных инструментов совершенствования деятельности – бенчмаркинг. Рассмотрены этапы и принципы конкурентно-инновационного бенчмаркинга. Проведен анализ основных ошибок и последствий неправильного применения бенчмаркинга. Определены основные виды бенчмаркинга, возможности их использования на отечественных предприятиях.
In the article one of the most effective tools of improvement – benchmarking. The stages and principles of competitive and innovative benchmarking. The analysis of basic errors and the consequences of improper use of benchmarking. The main types of benchmarking their possible use in domestic enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7368
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра фінансів та фінансово-економічної безпеки
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170330_Cluster_P185-190.pdf372,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.