Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7419
Title: Розробка програми матеріального стимулювання діяльності фахівців з продажу послуг стільникового зв'язку
Other Titles: Разработка программы материального стимулирования деятельности специалистов по продаже услуг сотовой связи
Development of the program of material stimulation of the activity of specialists on sale of cellular services
Authors: Гончаренко, І. М.
Дмитрієва, М. В.
Keywords: стимулювання діяльності фахівців
матеріальне стимулювання
послуги стільникового зв'язку
підвищення ефективності продажів
стимулирование деятельности специалистов
материальное стимулирование
услуги сотовой связи
повышение эффективности продаж
stimulation of specialists
financial incentives
cellular services
incentives
increase sales effectiveness
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Гончаренко І. М. Розробка програми матеріального стимулювання діяльності фахівців з продажу послуг стільникового зв'язку / І. М. Гончаренко, М. В. Дмитрієва // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 276-279.
Abstract: У статті розглянуто методичні засади щодо вибору стратегій підприємств з продажу послуг стільникового зв’язку. Автором проаналізовано методи стимулювання робітників, орієнтовані на покращення якості послуг. Запропоновано нові підходи до стратегій управління, що підвищать зацікавленість фахівців у ефективній роботі та якісному наданні послуг.
В статье рассмотрены методические основы к выбору стратегий предприятий по продаже услуг сотовой связи. Автором проанализированы методы стимулирования работников, ориентированные на улучшение качества услуг. Предложенные новые подходы к стратегиям управления повысят заинтересованность специалистов в эффективной работе и качественном предоставлении услуг.
The article considers methodological principles for choosing business strategies sales service provider. The author analyzed the incentives of workers, focused on improving the quality of services. New approaches to management strategies that will enhance the interest of professionals in the effective work and quality service delivery.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7419
Appears in Collections:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20170330_Cluster_P276-279.pdf324,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.