Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7419
Название: Розробка програми матеріального стимулювання діяльності фахівців з продажу послуг стільникового зв'язку
Другие названия: Разработка программы материального стимулирования деятельности специалистов по продаже услуг сотовой связи
Development of the program of material stimulation of the activity of specialists on sale of cellular services
Авторы: Гончаренко, І. М.
Дмитрієва, М. В.
Ключевые слова: стимулювання діяльності фахівців
матеріальне стимулювання
послуги стільникового зв'язку
підвищення ефективності продажів
стимулирование деятельности специалистов
материальное стимулирование
услуги сотовой связи
повышение эффективности продаж
stimulation of specialists
financial incentives
cellular services
incentives
increase sales effectiveness
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Гончаренко І. М. Розробка програми матеріального стимулювання діяльності фахівців з продажу послуг стільникового зв'язку / І. М. Гончаренко, М. В. Дмитрієва // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 276-279.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто методичні засади щодо вибору стратегій підприємств з продажу послуг стільникового зв’язку. Автором проаналізовано методи стимулювання робітників, орієнтовані на покращення якості послуг. Запропоновано нові підходи до стратегій управління, що підвищать зацікавленість фахівців у ефективній роботі та якісному наданні послуг.
В статье рассмотрены методические основы к выбору стратегий предприятий по продаже услуг сотовой связи. Автором проанализированы методы стимулирования работников, ориентированные на улучшение качества услуг. Предложенные новые подходы к стратегиям управления повысят заинтересованность специалистов в эффективной работе и качественном предоставлении услуг.
The article considers methodological principles for choosing business strategies sales service provider. The author analyzed the incentives of workers, focused on improving the quality of services. New approaches to management strategies that will enhance the interest of professionals in the effective work and quality service delivery.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7419
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20170330_Cluster_P276-279.pdf324,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.