Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7450
Title: Формування маркетингової стратегії підприємства
Other Titles: Формирование маркетинговой стратегии предприятия
Formation of marketing strategy company
Authors: Ареф'єв, С. О.
Чекіс, Ю. С.
Keywords: маркетинг
маркетингова стратегія
підприємство
ринок
маркетинговая стратегия
предприятие
рынок
marketing
marketing strategy
the enterprise market
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Ареф'єв С. О. Формування маркетингової стратегії підприємства / С. О. Ареф'єв, Ю. С. Чекіс // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 373-381.
Abstract: У статті розглянуто питання формування маркетингової стратегії підприємства, її місце в загальній стратегії розвитку підприємства. Показано специфіку розробки маркетингової стратегії, наведено їх класифікацію.
В статье рассмотрены вопросы формирования маркетинговой стратегии предприятия, ее места в общей стратегии развития предприятия. Показана специфика разработки маркетинговой стратегии, приведена их классификация.
The question of forming of marketing strategy of enterprise, its place in general strategy of enterprise development is considered in the article. The specific of development of marketing strategy is shown, its classification is resulted.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7450
Appears in Collections:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20170330_Cluster_P373-381.pdf460,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.