Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7770
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorOlshanska, Oleksandra-
dc.contributor.authorBondarchuk, Julia-
dc.contributor.authorPavlenko, V.-
dc.date.accessioned2017-10-25T13:36:41Z-
dc.date.available2017-10-25T13:36:41Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationOlshanska O. The role of educational process evaluation in quality management system of higher education = Роль евалюації освітніх процесів в організації системи менеджменту якості ВНЗ / O. Olshanska, J. A. Bondarchuk, V. Pavlenko // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2017. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти : матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції (6 жовтня 2017 р., м. Київ). - С. 193-202.uk
dc.identifier.issn2413-0117uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7770-
dc.description.abstractThe article has analyzed basic evaluation principles of educational processes and described its basic models. There has been substantiatedthe role and importance of evaluation in quality management system of higher education. It has been concluded that the competency approach, results evaluation in implementing practice-oriented educational programs, close cooperation of the teaching staff with business ideas will provide implementation of student-oriented training.uk
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні засади евалюації освітніх процесів, охарактеризовано основні її моделі. Обґрунтовано роль та значення евалюації в організації системи менеджменту якості вищого навчального закладу. Зроблено висновок про те, що компетентнісний підхід, евалюація результатів упровадження практико-орієнтованих освітніх програм, тісна співпраця професорсько-викладацького корпусу з представниками бізнесу забезпечуватиме реалізацію ідеї студентоцентрованого навчання.uk
dc.description.abstractВ статье проанализированы основные принципы эвалюации образовательных процессов, охарактеризованы основные ее модели. Обоснована роль и значение эвалюации в организации системы менеджмента качества высшего учебного заведения. Сделан вывод о том, что компетентностный подход, эвалюация результатов внедрения практико-ориентированных образовательных программ, тесное сотрудничество профессорско-преподавательского корпуса с представителями бизнеса обеспечивают реализацию идеи студентоцентризма в обучении.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjecteducation evaluationuk
dc.subjectquality management of educational activitiesuk
dc.subjectcompetence approachuk
dc.subjectstudent-oriented traininguk
dc.subjectевалюація освітиuk
dc.subjectменеджмент якості освітньої діяльностіuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectстудентоцентризмuk
dc.subjectэвалюации образованияuk
dc.subjectменеджмент качества образовательной деятельностиuk
dc.subjectкомпетентностный подходuk
dc.titleThe role of educational process evaluation in quality management system of higher educationuk
dc.title.alternativeРоль евалюації освітніх процесів в організації системи менеджменту якості ВНЗuk
dc.title.alternativeРоль эвалюации образовательных процессов в организации системы менеджмента качества ВУЗаuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorОльшанська, О. В.-
local.contributor.altauthorБондарчук, Ю. А.-
local.contributor.altauthorПавленко, В. М.-
local.contributor.altauthorОльшанская, А. В.-
local.contributor.altauthorПавленко, В. Н.-
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.numberСпецвипускuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра економіки та сфери обслуговуванняuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-10-06-
local.conference.nameЕфективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освітиuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionНапрями модернізації економічного механізму функціонування вищої освітиuk
Розташовується у зібраннях:Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти
Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра філології та перекладу (ФП)
Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Кафедра комп'ютерної інженерії та електромеханіки (КІЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20171006_Effect_P193-202.pdf213,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.