Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7780
Title: Методичні підходи щодо рейтингового оцінювання діяльності ВНЗ
Other Titles: Методические подходы к рейтинговой оценке деятельности вузов
Methodological approaches for rating assessment of higher education activities
Authors: Черниш, Ольга Василівна
Keywords: рейтингове оцінювання
рейтинг
конкурентоспроможність ВНЗ
методика рейтингової оцінки
критерії оцінки
рейтинговое оценивание
конкурентоспособность вузов
методика рейтинговой оценки
критерии оценки
rating estimation
rating
university competitiveness
rating methodology
evaluation criteria
Issue Date: 2017
Citation: Черниш О. В. Методичні підходи щодо рейтингового оцінювання діяльності ВНЗ / О. В. Черниш // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2017. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти : матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції (6 жовтня 2017 р., м. Київ). - С. 254-261.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки
Abstract: Розглянуто методичні підходи рейтингового оцінювання діяльності вищих навчальних закладів на підставі базових показників їх діяльності з метою оптимізації управління. Принцип рейтингових оцінок полягає в отриманні і порівнянні оцінки діяльності об'єктів, розрахунок якої і є предметом численних розробок.
Рассмотрены методические подходы рейтингового оценивания деятельности высших учебных заведений на основании базовых показателей их деятельности с целью оптимизации управления. Принцип рейтинговых оценок заключается в получении и сравнении оценки деятельности объектов, расчет которой и является предметом многочисленных разработок.
In the article methodical approaches of rating assessment of activity of higher educational institutions are considered on the basis of basic indicators of their activity with the purpose of optimization of management. The principle of rating assessments is to obtain and a relatively integrated assessment of the activities of objects, the calculation of which is the subject of numerous developments.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7780
ISSN: 2413-0117
Appears in Collections:Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти
Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра хімічних технологій та ресурсозбереження (ХТР)
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20171006_Effect_P254-261.pdf208,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.