Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7785
Назва: Обґрунтування заходів щодо підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства
Автори: Невмержицька, С. М.
Хмиз, Я. О.
Ключові слова: конкурентоспроможність
SWOT-аналіз
маркетингова політика
слабкі та сильні сторони підприємства
меблевий ринок
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Хмиз Я. О. Обґрунтування заходів щодо підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства / Я. О. Хмиз ; наук. кер. С. М. Невмержицька // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 97-98.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7785
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2017_V3_P097-098.pdf374,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.