Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7905
Название: Бренд, людські емоції та способи впливу на них
Авторы: Бугас, Валерій Васильович
Сапян, А. С.
Ключевые слова: поведінка людини
психотип особистості
реклама
людські емоції
маркетинг
бренд
брендинг
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Сапян А. С. Бренд, людські емоції та способи впливу на них / А. С. Сапян ; наук. кер. В. В. Бугас // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 205-206.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7905
Располагается в коллекциях:Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2017_V3_P205-206.pdf393,02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.