Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7911
Название: Адаптація трендів при створенні колекцій взуття з урахуванням позиціонування бренду
Авторы: Івасенко, М. В.
Гуцол, К. В.
Ключевые слова: Trend checklisttrend
Merchandising matrix
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Гуцол К. В. Адаптація трендів при створенні колекцій взуття з урахуванням позиціонування бренду / К. В. Гуцол; наук. кер. М. В. Івасенко // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 1 : Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення. - С. 240-241.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7911
Располагается в коллекциях:Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення
Кафедра технології моди (ТМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2017_V1_P240-241.pdf295,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.