Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7913
Название: Позиціювання цільової аудиторії при створенні конкурентоспроможного бренду взуття
Авторы: Івасенко, М. В.
Башинська, О. А.
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Башинська О. А. Позиціювання цільової аудиторії при створенні конкурентоспроможного бренду взуття / О. А. Башинська; наук. кер. М. В. Івасенко // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 1 : Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення. - С. 242-243.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7913
Располагается в коллекциях:Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення
Кафедра технології моди (ТМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2017_V1_P242-243.pdf403,3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.