Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7939
Название: Референтні групи з позиції їх впливу на поведінку споживача
Авторы: Крахмальова, Н. А.
Касьян, А. В.
Ключевые слова: референтні групи
поведінка споживача
вплив референтних груп
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Касьян А. В. Референтні групи з позиції їх впливу на поведінку споживача / А. В. Касьян ; наук. кер. Н. А. Крахмальова // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 237-238.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7939
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2017_V3_P237-238.pdf523,32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.