Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8106
Название: Роль кольору у сприйнятті рекламних повідомлень
Авторы: Подольна, В. В.
Коломієць, К. Ю.
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Коломієць К. Ю. Роль кольору у сприйнятті рекламних повідомлень / К. Ю. Коломієць ; наук. кер. В. В. Подольна // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 313-314.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8106
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2017_V3_P313-314.pdf514,52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.