Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8110
Название: Особливості проведення опитування серед дітей та молоді
Авторы: Зимбалевська, Ю. В.
Дулепко, Я. О.
Ключевые слова: маркетингові дослідження
опитування дітей та молоді
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Дулепко Я. О. Особливості проведення опитування серед дітей та молоді / Я. О. Дулепко ; наук. кер. Ю. В. Зимбалевська // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 321-322.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8110
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2017_V3_P321-322.pdf507,99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.