Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8120
Title: Новітні методи дослідження поведінки споживачів
Authors: Мурована, Л. В.
Меркулова, Д. Д.
Keywords: поведінка споживачів
онлайн-дослідження
кулхантинг
eyetracking
People Stream
нейромаркетингові дослідження
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Меркулова Д. Д. Новітні методи дослідження поведінки споживачів / Д. Д. Меркулова ; наук. кер. Л. В. Мурована // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 341-342.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8120
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2017_V3_P341-342.pdf450,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.