Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8125
Title: Аромамаркетинг, як нематеріальний захід стимулювання збуту
Authors: Мурована, Л. В.
Чередниченко, О. В.
Keywords: нетрадиційні засоби стимулювання
аромообладнання
есенції
есенції
маркетинг
аромати
аромамаркетинг
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Чередниченко О. В. Аромамаркетинг, як нематеріальний захід стимулювання збуту / О. В. Чередниченко ; наук. кер. Л. В. Мурована // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 351-352.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8125
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2017_V3_P351-352.pdf450,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.