Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8144
Назва: Інтернет маркетинг - потреба сучасності
Автори: Кошулько, Л. І.
Кузнецов, К. А.
Ключові слова: інтернет-маркетинг
SWOT-аналіз
реклама
маркетинг
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Кузнецов К. А. Інтернет маркетинг - потреба сучасності / К. А. Кузнецов ; наук. кер. Л. І. Кошулько // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 373-374.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8144
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2017_V3_P373-374.pdf462,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.