Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 23.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Інструмент Інтернет-маркетингу – SEO-оптимізація сайту підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Сапян, Аліна Сергіївна
2021Використання методів Data Science для регулювання сфери охорони здоров’яПономаренко, Ігор Віталійович; Лубковська, Олександра Анатоліївна
2021Реалізація інноваційних підходів у цифровому маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2021Побудова клієнтоорієнтованості шляхом застосування концепції lean-менеджментуПономаренко, Ігор Віталійович; Козачук, Анастасія
2021Фірмовий стиль як основа комунікаційної політики компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Баландюк, Андрій
2021Особливості використання маркетингу впливуПономаренко, Ігор Віталійович
2021Маркетинг соціальних мереж як інструмент просування брендівПономаренко, Ігор Віталійович; Мельник, М. О.
2021Особливості реалізації маркетингових інструментів в ігровій індустріїПономаренко, Ігор Віталійович; Цимбал, Олександр Геннадійович
лют-2021Імплементація принципів електронного врядування як основа реформування системи публічного управлінняКасич, Алла Олександрівна; Пономаренко, Ігор Віталійович; Бреус, Світлана Василівна; Десятник, Б. В.
2021Особливості формування маркетингових комунікацій в умовах цифровізаціїПономаренко, Ігор Віталійович