Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-7 зі 7.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Знаково-символічні засоби візуальної ідентифікації брендуОганесян, С. В.; Колісник, О. В.
2023Аналіз тенденцій посилення культурної ідентичності в сучасному графічному дизайніШевченко, Анна; Горносталь, Ілона
2022Ребрендинг як інструмент для перспективних змін брендуХиневич, Р. В.; Шевела, Вікторія; Батрак, Вадим
2022Актуальність шрифтового логотипу як художнього елементу фірмового стилюПільгук, Олеся; Куценко, Анастасія; Власенко, Юлія; Батюк, Ігор
2023Концепції для конструювання ідентичності бренду сучасних компанійКуценко, Анастасія; Пустовіт, Марина; Васильєва, О. С.
2022Методологія розробки фірмового стилю на основі вивчення аналогівКолосніченко, О. В.; Пашкевич, К. Л.
чер-2024Розробка фірмового стилю фестивалю української сучасної музикиЄжова, О. В.; Теселько, Анастасія Володимирівна