Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21126
Название: Актуальність шрифтового логотипу як художнього елементу фірмового стилю
Другие названия: Actuality of the font logo as an art element of corporate style
Авторы: Пільгук, Олеся
Куценко, Анастасія
Власенко, Юлія
Батюк, Ігор
Ключевые слова: графічний дизайн
шрифтовий логотип
фірмовий стиль
дизайн-проєкт
бренд
реклама
graphic design
font logo
corporate identity
design project
brand
advertising
Дата публикации: 2022
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Актуальність шрифтового логотипу як художнього елементу фірмового стилю / О. Пільгук, А. Куценко, Ю. Власенко, І. Батюк // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 133-135.
Краткий осмотр (реферат): Приділено увагу дослідженню шрифтового логотипу. Надано визначення фірмового стилю та шрифтового логотипу. Підкреслено новизну застосування шрифтового логотипу в рекламі як частини фірмового стилю і як самостійну одиницю.
Attention is paid to the study of the font logo. Definition of corporate style and font logo is given. The novelty of the use of the font logo in advertising as part of the corporate style and as an independent unit is emphasized.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21126
Располагается в коллекциях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APSD_2022_V2_P133-135.pdf199,84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.