Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 8441-8450 зі 9565.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2010Сучасні підходи до моделювання процесів макроекономічного регулюванняЧубукова, О. Ю.; Рубан, В. Я.; Ямненко, Г. Є.
2018Lead generation as a kind of Internet marketingEvseytseva, Olena; Shytko, Anastasiia; Potiekha, Denys
січ-2022Green tourism business as marketing perspective in environmental managementGryshchenko, Olena; Babenko, Vitalina; Bilovodska, Olena; Voronkova, Tayisiya; Ponomarenko, Igor; Shatskaya, Zorina
2015Аналітичне дослідження виробничих процесів ринку теплоенергетики УкраїниКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Шевченко, А. С.
31-бер-2025Антикризові комунікації як інструмент операційного менеджменту організаційОрел, А. М.; Молодець, С. С.; Гаврилюк, І. О.
гру-2016Обгрунтування моделі управління мотивацією персоналу в кібернетичних системахЯренко, А. В.; Раллє, Н. В.
бер-2019Таргетинг – цілеспрямований вплив на споживачаЄвсейцева, О. С.; Меркулова, Д. Д.
лис-2024Market Research of the Ukrainian Dairy Industry MarketShikovets, Kateryna; Kvita, Halyna; Smolsky, Maxim
2021Selected issues of assuring quality in higher education in Ukraine in modern realiaBondarchuk, Julia; Vlasiuk, T.; Fastovets, N.
сер-2024Artificial intelligence as a dominant driver of the formation and development of the economic potential of business structures in turbulenceIrnazarov, D. T.