Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 8481-8490 зі 9565.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
10-жов-2019Evaluation of distributors in the process of commercialization of innovative productionBilovodska, Olena
гру-2019Оцінювання посередників у дистрибуційній системі вибору напрямів комерціалізації інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
кві-2018Маркетинг у соціальних мережах як один з ключових інструментів цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2023The conceptual basis for the formation and implementation of the marketing strategy for the innovative development of enterprises in digitalization conditionsCherniavska, Olena; Holovachov, I.
2010Методичні засади та досвід трансферу технологійЧубукова, О. Ю.; Рубан, В. Я.
2013Моделювання впливу змінних ринку на структуру каналів розподілу виробничого підриємстваЯренко, А. В.
січ-2003Реструктуризація підприємства як засіб адаптації до ринкових вимогЄвсейцева, О. С.
2020План-фактний бізнес-аналіз у середовищі Microsoft Power BIШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Безсмертна, Ю. С.
2020Особливості використання Data Science в інтернет-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
гру-2018Вдосконалення маркетингової стратегії ПрАТ "Моршинський завод мінеральних вод "Оскар"Пономаренко, Ігор Віталійович; Раллє, Н. В.