Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 6073.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Особливості маркетингової комунікаційної діяльності підприємства з використанням цифрових інструментів та технологійІванова, З. О.; Іванов, В. О.
2019Аналіз економічного стимулювання топ-менеджерів України як основи ефективної діяльності підприємстваТутова, А. С.
2018Topical conceptions of the development of information society under conditions of NBIC-convergenceChubukova, O. Yu.; Rallie, N. V.; Zimbalevska, Yu. V.
2017Інноваційні підходи до забезпечення взаємодії науки з бізнесом і вищою освітоюГрищенко, І. М.
2019Digital Re-Evolution: Learning to be Human at Contemporary SocietySakun, Aita; Mordous, Irina
2012Методологічні підходи до проектування форм управлінської звітності в умовах застосування інформаційних технологійМатюха, Микола Миколайович
2019International marketing and marketing audit in the context of European integration and globalizationZyma, O.; Ptashchenko, O.; Shevchenko, I.; Afanasieva, O.
2019Оцінювання та забезпечення зростання фундаментальної капіталізації промислових підприємств УкраїниМельник, О. В.
2018Математичне визначення геометричних параметрів шнекового обладнання для переробки полімерів в легкій промисловостіЗозуля, П. Ф.; Поліщук, О. С.; Місяць, В. П.
2019The role of innovation in the development of Ukraine's competitive economy in the context of globalizationShcherbak, V.; Varenyk, D.