Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/913
Назва: Формування готовності майбутніх учителів до організації шкільного туризму (теоретико-методичний аспект)
Автори: Дудорова, Л. Ю.
Ключові слова: готовність
шкільний туризм
критерії
показники
педагогічні умови
методика
діяльність
концепція
модель
туристичне навчання
Дата публікації: 2014
Видавництво: ТОВ «Нілан-ЛТД»
Бібліографічний опис: Дудорова Л. Ю. Формування готовності майбутніх учителів до організації шкільного туризму (теоретико-методичний аспект) : монографія / Л. Ю. Дудорова. – Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2014. – 424 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії досліджено готовність майбутніх учителів до організації шкільного туризму як соціально-педагогічну проблему. Вивчено структурно-функціональну модель готовності майбутніх учителів до професійно-туристичної діяльності, визначено критерії та показники рівня ії сформованості. На основі аналізу теоретичних підходів до формування професійно-туристичної готовності та результатів констатувального експерименту обґрунтовано концептуальні засади та розроблено методику ії формування у майбутніх учителів. Рекомендується керівникам, викладачам і студентам вищих навчальних закладів, науковцям, які досліджують проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців з туризму.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/913
Faculty: Факультет культурних і креативних індустрій
Department: Кафедра фізичного виховання та здоров'я
ISBN: 978-617-7121-82-3
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Монографії)
Кафедра фізичного виховання та здоров'я (ФВЗ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160203_106.pdf2,94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.