Наукові публікації (статті) : [9414] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1441 до 1460 з 9414
Дата випускуНазваАвтор(и)
4-лип-2022Intrinsic motivation of Millennials and Generation Z in the new post-pandemic realityChala, Nina; Poplavska, Oksana; Danylevych, Nataliia; Ievseitseva, Olena; Sova, Roman
2009Формування маркетингового портфелю на підприємствах легкої промисловостіЄвсейцева, О. С.
2010Використання маркетингової діагностики в управлінні матеріальними потокамиЄвсейцева, О. С.
лис-2016Аналіз ринку роздрібної торгівліЄвсейцева, О. С.; Кухар, О. С.
жов-2016Психологічні аспекти вивчення поведінки споживачаЄвсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
тра-2016Сучасні методики прогнозування кон'юнктури ринку та їх використання при проведенні маркетингових дослідженьЄвсейцева, О. С.; Новіков, Д. В.
жов-2022Особливості зовнішньоторговельної діяльності вітчизняних підприємств в умовах воєнного стануШацька, Зорина Ярославівна; Лесюта, Наталія Юріївна
2022Проблеми формування прибутку smart-підприємств в умовах пандемії COVID-19Шацька, Зорина Ярославівна; Сілівончик, О. Б.
13-січ-2023Митні платежі як системоутворювальні категорії митного законодавства України та Європейського СоюзуОніщик, Юрій Віталійович
лис-2022Організація внутрішнього аудиту розрахунків з оплати праціМатюха, Микола Миколайович; Шкарупа, Вікторія Володимирівна
тра-2022Smart-спеціалізація України в перспективі післявоєнного відновлення економікиОлешко, А. А.; Шацька, Зорина Ярославівна; Ровнягін, Олександр Вікторович
лип-2022Особливості впровадження інформаційних технологій в аграрному секторі УкраїниШацька, Зорина Ярославівна; Прима, Владислав Ігорович
2022Formation of business structures in the context of pandemic transformationsShatskaya, Zorina
кві-2017Новітні технології Інтернет-маркетингуЄвсейцева, О. С.; Богуславська, М. В.
кві-2017Організація маркетингових досліджень в банках УкраїниЄвсейцева, О. С.; Мороз, І. О.
кві-2017Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємствахЄвсейцева, О. С.; Духніч, С. Є.
кві-2017Маркетингові дослідження у процесі удосконалення комплексу маркетингу підприємстваЄвсейцева, О. С.; Зінорук, Л. В.
2022Digital-marketing as a modern tool for promotion of goods and services in social networksYevseitseva, Olena; Liulchak, Z.; Semenda, O.; Järvis, M.; Ponomarenko, Igor
28-гру-2022Sociological context of higher education blended learning policyOleshko, Anna; Sliusareva, Liudmyla; Budiakova, Olena
26-гру-2022Solving the food crisis in the context of developing the bioeconomy of the agro-industrial complex of UkraineOlshanska, Oleksandra; Bebko, S.; Budiakova, Olena
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1441 до 1460 з 9414