Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 4991-5000 зі 5062.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Особливості створення та використання мобільних додатків в електронній комерціїКрахмальова, Н. А.
2021Assessing students' readiness to research activities using the Hackathon Ecosystem toolkitGoncharenko, I. M.; Krakhmalova, N.
2013Рейтингова оцінка іміджевої привабливості спеціальностей освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр»Грищенко, І. М.; Власюк, Т. М.; Макатьора, Д. А.
2020Managing innovative business processes of rural agricultural companiesNifatova, O.
2023Peculiarities of the formation of the domestic model of corporate social responsibility in institutions of higher educationHanushchak-Yefimenko, L. M.; Arabuli, Svitlana; Fastovets, N.
2021Advantages and prospects of co-branding in the Ukrainian marketDudko, P.
2022Social responsibility of higher education institutions in times of crisis and armed conflict: international experience and lessons for UkraineHanushchak-Yefimenko, L. M.; Danko, Yu.; Plavčan, P.
2017Активізація політики інноваційного розвитку через утворення інноваційних кластерів як форми державно-приватного партнерстваНіфатова, О. М.; Шкода, М. С.
2018Концептуальний підхід до формування адаптивного управління на підприємствіАреф'єв, С. О.
2021Особливості управління фешн-брендами в умовах нестабільного середовищаКорнілова, Н. Я.; Ніфатова, О. М.