Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/925
Title: Важливість цінової політики в сучасній економіці
Authors: Добробог, Г. В.
Євсейцева, О. С.
Keywords: pricing
pricing strategy
pricing
enterprise
consumer
competitors
costs
study product
ценовая политика
ценовая стратегия
ценообразование
потребитель
предприятие
конкуренты
расходы
исследования
товар
цінова політика
цінова стратегія
ціноутворення
підприємство
споживач
конкуренти
витрати
дослідження
товар
Issue Date: 2015
Citation: Добробог Г. В. Важливість цінової політики в сучасній економіці [Електронний ресурс] / Г. В. Добробог, О. С. Євсейцева // Технології та дизайн. - 2015. - № 4 (17). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_17.
Source: Технології та дизайн
Abstract: Стаття присвячена важливості цінової політики, з’ясуванню виникнення цих проблем, проведення досліджень. Визначено, які фактори впливають на недосконалість маркетингової цінової політики на підприємствах. Цінова політика впливає на комерційні успіхи підприємства. Тому для розробки цінової політики необхідно проаналізувати усі чинники, які впливають на вибір конкретної цінової політики.
Статья посвящена важности ценовой политики, выяснению возникновения этих проблем, проведения исследований. Определено, какие факторы влияют на несовершенстве маркетинговой ценовой политики на предприятиях. Ценовая политика влияет на коммерческие успехи предприятия. Поэтому для разработки ценовой политики необходимо проанализировать все факторы, которые влияют на выбор конкретной ценовой политики.
The article is devoted to the importance of pricing policies, clarify these problems, research. Determined what factors affect the pricing policy imperfection marketing enterprises. Pricing policy affects the commercial success of the company. Therefore, development of pricing policies is necessary to analyze all factors that influence the choice of a particular pricing policy.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/925
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_17
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економічної кібернетики та маркетингу
Appears in Collections:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
td_2015_N4_17.pdf151,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.