Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9289
Назва: Особливості психологічного впливу ілюстрації в рекламній діяльності
Автори: Бернат, Л. А.
Кугай, Т. А.
Мамонтова, А. М.
Ключові слова: реклама
психологічний вплив
візуальний об’єкт
підвищення ефективності
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Мамонтова А. М. Особливості психологічного впливу ілюстрації в рекламній діяльності / А. М. Мамонтова ; наук. кер. Л. А. Бернат, Т. А. Кугай // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 1 : Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення. - С. 536-537.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9289
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2017_V1_P536-537.pdf354,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.