Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9293
Назва: Соціальний плакат як засіб впливу на громадську свідомість
Автори: Пшінка, Н. М.
Гальчинська, О. С.
Пономарьова, Н. С.
Ключові слова: соціальний плакат
соціальні комунікації
образотворчі засоби впливу
жанрові та композиційні особливості
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Пономарьова Н. С. Соціальний плакат як засіб впливу на громадську свідомість / Н. С. Пономарьова ; наук. кер. Н. М. Пшінка, О. С. Гальчинська // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 1 : Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення. - С. 544-545.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9293
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2017_V1_P544-545.pdf365,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.