Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9372
Назва: Порівняльний аналіз габаритів та розміщення учнівських столів з різними формами робочої поверхні
Інші назви: Сравнительный анализ габаритов и размещения ученических столов с рабочими поверхностями разных форм
Comparative study of overall dimensions and arranging of classroom desks with different shapes of worksurfaces
Автори: Косенко, Д. Ю.
Ключові слова: меблі
учнівські меблі
гнучкий навчальний простір
комбінаторика меблів
столи для групової роботи
мебель
ученическая мебель
гибкое учебное пространство
комбинаторика мебели
столы для групповой работы
furniture
classroom furniture
flexible learning space
furniture combinatorics
collaborative desks
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Косенко Д. Ю. Порівняльний аналіз габаритів та розміщення учнівських столів з різними формами робочої поверхні / Д. Ю. Косенко // Теорія та практика дизайну. – 2017. – Вип. 13. – С. 156-168.
Source: Теорія та практика дизайну
Короткий огляд (реферат): Проведено порівняльний аналіз габаритів та розміщення учнівських столів з різними формами робочої поверхні. Проаналізовано модульно-комбінаторні учнівські столи з робочими поверхнями, що мають форму відмінну від прямокутної, з погляду раціональності використання площі приміщення. Встановлено, що для потреб академічної навчальної роботи як трапецієвидні, так і асиметричні («пелюсткові») столи мусять мати більші габарити, ніж аналогічні прямокутні. Такі столи потребують більшої площі приміщення, ніж учнівські столи з прямокутними робочими поверхнями, як за умов традиційного рядного розміщення, так і у випадку розміщення для мікрогрупової роботи.
Проанализированы модульно-комбинаторные ученические столы с рабочими поверхностями отличной от прямоугольной формы с точки зрения рациональности использования площади помещения. Установлено, что для нужд академической учебной работы как трапециевидные, так и ассиметричные ("лепестковые") столы должны иметь большие габариты, чем аналогичные прямоугольные. Такие столы требуют большей площади помещения, чем ученические столы с прямоугольными рабочими поверхностями, как при традиционном рядном размещении, так и в случае расстановки для микрогрупповой работы.
Comparative study of overall dimensions and arranging of classroom desks with different shapes of worksurfaces. Collaborative school desks with non-rectangular worksurfaces are studied from the point of room area needed. Found that both trapezoid and petal-shaped desks should be bigger in overall dimensions comparing to rectangular desks to meet the needs of academic work. Equipping classrooms with collaborative desks needs more room space while arranging desks either in rows or in groups.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9372
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра дизайну інтер'єру і меблів
ISSN: 2415-8151
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TPD_2017_13_156-168.pdfПублікацыя5,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
TPD_2017_13_Titul.pdfТитул видання504,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
TPD_2017_13_Zmist.pdfЗміст випуску882,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.