Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1621-1630 зі 1917.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Франчайзингова форма використання бренда з позицій маркетингу інноваційНіфатова, О. М.; Степаненко, М. В.
2018Удосконалення системи матеріального стимулювання працівників-підприємцівГончаренко, І. М.; Шульга, Я. В.
2018Теоретичні аспекти політики збуту підприємстваЧу, Хан
2018Потенціал бізнес-процесу в контексті інноваційного розвитку підприємствВітковський, Ю. П.; Єршова, О. О.
2018Особливості візуалізації змістів у сучасній проектно-графічній мові дизайну одягуПовшик, Світлана
2018Вибір раціонального варіанту системи візуальної навігації для навчальних закладівОмельченко, Г. В.
2018Фрактальні алгоритми в дизайні модного одягуКулешова, С. Г.; Славінська, Алла
2018The use of kaizen is on enterprises of industry of fashionBondarenko, Svitlana
2018Втрата міцності параарамідних ниток в процесі в’язання кулірного трикотажуБезсмертна, Вікторія Ігорівна; Боброва, С. Ю.; Галавська, Л. Є.
2018Перспективи розвитку текстильної м'якої броні у засобах індивідуального бронезахистуБоброва, С. Ю.; Афанасьєва, О. В.; Безсмертна, Вікторія Ігорівна