Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9602
Назва: Формирование товарной стратегии компании в условиях конкурентного рынка
Інші назви: Формування товарної стратегії компанії в умовах конкурентного ринку
Forming the company's trade strategy in the competitive market
Автори: Сохацкая, А. В.
Чень, Сянчжи
Ключові слова: конкуренция
конкурентоспособность
маркетинговая среда
товарная стратегия
рыночная позиция
лидерство
конкуренція
конкурентоспроможність
маркетингове середовище
товарна стратегія
ринкова позиція
лідерство
competition
competitiveness
marketing environment
product strategy
market position
leadership
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Сохацкая А. В. Формирование товарной стратегии компании в условиях конкурентного рынка / А. В. Сохацкая, Чень Сянчжи // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 375-381.
Короткий огляд (реферат): В статье рассмотрены методические подходы к формированию товарной стратегии компании в условиях высокой конкуренции, проведен комплексный анализ видов конкуренции. Раскрыты подходы к определению конкурентоспособности предприятия на рынке на основе лидерских позиций. Предложен оптимальный набор товарных стратегий для предприятий в условиях высокой конкуренции.
У статті розглянуті методичні підходи до формування товарної стратегії компанії в умовах високої конкуренції, проведено комплексний аналіз видів конкуренції. Розкрито підходи до визначення конкурентоспроможності підприємства на ринку на основі лідерських позицій. Запропоновано оптимальний набір товарних стратегій для підприємств в умовах високої конкуренції.
The article considers methodological approaches to the formation of the company's product strategy in a highly competitive environment, and a comprehensive analysis of the types of competition is carried out. The approaches to determining the competitiveness of an enterprise in the market on the basis of leadership positions are disclosed. An optimal set of commodity strategies for enterprises in conditions of high competition is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9602
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P375-381.pdf175,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.