Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9603
Назва: Разработка ценовой стратегии предприятия
Інші назви: Розробка цінової стратегії підприємства
Development of the price strategy of enterprise
Автори: Сохацкая, А. В.
Юнь, Лун
Ключові слова: цены
ценовая политика
этапы разработки ценовой стратегии
конкурентная цена
методы ценообразования
издержки
прибыль
ціни
цінова політика
етапи розробки цінової стратегії
конкурентна ціна
методи ціноутворення
витрати
прибуток
prices
pricing policy
stages of pricing strategy development
competitive price
pricing methods
costs
profit
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Сохацкая А. В. Разработка ценовой стратегии предприятия / А. В. Сохацкая, Юнь Лун // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 382-386.
Короткий огляд (реферат): В статье рассмотрены теоретические основы формирования ценовой стратеги предприятия в условиях высокой конкуренции, выделены содержание и последовательность этапов разработки ценовой политики. На основе проведенного сравнительного анализа ключевых методов ценообразования выделены приоритетные направления в разработке эффективного инструментария продвижения продуктов и услуг при помощи конкурентной ценовой политики.
У статті розглянуто теоретичні основи формування цінової стратегії підприємства в умовах високої конкуренції, виділені зміст і послідовність етапів розробки цінової політики. На основі проведеного порівняльного аналізу ключових методів ціноутворення виділені пріоритетні напрямки в розробці ефективного інструментарію просування продуктів і послуг за допомогою конкурентної цінової політики.
In the article theoretical bases of formation of the enterprise price strategy in conditions of high competition are considered, the content and sequence of stages of pricing policy development are highlighted. Based on the comparative analysis of key pricing methods, priority areas have been identified in developing an effective tool for promoting products and services through a competitive pricing policy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9603
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P382-386.pdf169,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.