Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9613
Title: Persuasive design in advertising as a factor of influence on the behavioral orientation of the society
Authors: Kolisnyk, O. V.
Keywords: design of visual communication
persuasive design
infographics
social orientations
behavioral reactions
дизайн визуальных коммуникаций
убеждающий дизайн
инфографика
социальные ориентации
поведенческие реакции
дизайн візуальних комунікацій
переконуючий дизайн
інфографіка
соціальні орієнтації
поведінкові реакції
Issue Date: 2018
Citation: Kolisnyk O. V. Persuasive design in advertising as a factor of influence on the behavioral orientation of the society = Переконуючий дизайн у рекламі як фактор впливу на поведінкові орієнтації соціуму [Текст] / O. V. Kolisnyk // Art and Design. - 2018. - № 1 (01). - С. 18-24.
Source: Art and Design
Abstract: Аналіз переконуючого дизайну у рекламі як явища сьогодення а також розгляд впливу дизайнерських смислів-образів на процеси сприйняття та поведінкові реакції людини.
Анализ убеждающего дизайна в рекламе как явления cовременного общества, а также рассмотрение влияния дизайнерских смыслов-образов на процессы восприятия и поведенческие реакции человека.
To analyze the persuasive design of advertising as a now days phenomenon, and also to consider the influence of design meanings-images on the perception processes and behavioral reactions of a person.
DOI: 10.30857/2617-0272.2018.1.2
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9613
ISSN: 2617-0272
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра рисунка та живопису (РЖ)
Art and Design

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
artdes_2018_N1_P018-024.pdf350,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.