Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 74.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Реклама як клієнтоорієнтований засіб формування обізнаності споживача щодо інноваційності товарів та послугНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2017Формування стратегії підприємстваКрахмальова, Н. А.; Шевчук, Ю.
2017Аналіз теоретичних моделей брендингу інтегрованих структур бізнесуНіфатова, О. М.; Степаненко, М. В.
2017Особливості формування стійких конкурентних переваг корпоративних структур на основі SWOT-аналізу процесу інтеграції кластерного типу в Київській областіКупріянов, І. А.; Шкода, М. С.
2017Значення комунікацій в підприємницькій діяльностіКрахмальова, Н. А.; Косач, І. В.
2017Специфічні аспекти маркетингу у сфері надання послуг спортивними клубамиКозінець, А. І.; Щербак, В. Г.
2017Використання інтернет-технологій для створення рекламної концепції ВНЗВолкова, В. В.; Птащенко, О. В.; Цинцкіладзе, А. Р.
2017Розвиток механізму мотивації персоналу у підприємницькій діяльностіБринза, А. І.; Крахмальова, Н. А.
2017Psychology of management implementation of tasks and making decisionsBrusnitsyna, D. E.; Naumik-Gladka, K. G.
2017Проблеми використання проектного підходу для розвитку підприємництваМягких, І. М.; Третяк, А.