Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9867
Title: Система управління якістю послуг
Other Titles: Система управления качеством услуг
System of quality services management
Authors: Ганущак-Єфіменко, Л. М.
Шамільян, К. С.
Keywords: послуга
якість послуги
контроль якості
система управління
услуга
качество услуги
контроль качества
система управления
service
quality of service
quality control
management system
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Ганущак-Єфіменко Л. М. Система управління якістю послуг / Л. М. Ганущак-Єфіменко, К. С. Шамільян // Матеріали II Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2017 р., Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 32-39.
Abstract: У статті викладено результати досліджень, присвячені підприємствам, що надають послуги та системі їх контролю. Розглянуті поняття якості та контролю проблем, що виникають у процесі надання послуг та управління якістю на підприємствах. Обґрунтовано важливість вибору для кожної організації переліку основних показників якості послуг, методів їх оцінки та особливості забезпечення послуг в взаємодії з системою контролю та власне управління ними. В даній роботі пропонуються систематизовані та комплексні способи і засоби контролю якості послуг, при застосуванні яких підприємства матимуть можливість без допомоги позаштатних фахівців та агентств з профільною спеціалізацією управління якістю вирішувати питання та проблеми власними силами.
В статье изложены результаты исследований, посвященные предприятиям, предоставляющим услуги и системе их контроля. Рассмотрены понятия качества и контроля, возникающего в процессе предоставления услуг и управления качеством на предприятиях. Обоснована важность выбора для каждой организации перечня основных показателей качества услуг, методов их оценки и особенности обеспечения услуг во взаимодействии с системой контроля и собственно управления ими. В данной работе предлагаются систематизированные и комплексные способы и средства контроля качества услуг, при применении которых предприятия будут иметь возможность без участия внештатных специалистов и агентств с профильной специализацией управления качеством решать вопросы и проблемы собственными силами.
The article presents the results of the research devoted to the enterprises providing services and the system of their control. The concepts of quality and control arising in the process of providing services and quality management at enterprises are considered. It is substantiated the importance of selecting for each organization a list of the main indicators of the quality of services, methods of their evaluation and the features of providing services in interaction with the control system and their own management. In this paper, we propose systematized and integrated methods and means of quality control of services, in the application of which, enterprises will be able to solve issues and problems by own means without the help of freelance specialists and agencies with a profile specialized in quality management.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9867
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIIP2017_P032-039.pdf348,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.