Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9910
Назва: Планування рекламної кампанії підприємства
Інші назви: Планирование рекламной кампании предприятия
Planning advertising campaign of the enterprise
Автори: Гавриленко, Н. Г.
Шкода, М. С.
Ключові слова: споживачі
маркетинг
конкуренти
рекламна стратегія
рекламне звернення
потребители
конкуренты
рекламная стратегия
рекламное обращение
consumers
marketing
competitors
advertising strategy
advertising appeal
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Гавриленко Н. Г. Планування рекламної кампанії підприємства / Н. Г. Гавриленко, М. С. Шкода // Матеріали II Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2017 р., Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 135-141.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються сутність, основні елементи та етапи рекламної кампанії, аналізується її відмінність від окремих рекламних звернень. Рекламна кампанія розглядається як серія реклами, розробленої навколо однієї центральної теми. В цьому аспекті досліджується взаємозв’язок між стратегією і тактикою рекламної кампанії. Особлива увага приділяється розробленню творчого плану рекламної кампанії.
В статье рассматривается сущность, основные элементы и этапы рекламной кампании, анализируется ее отличие от отдельных рекламных обращений. Рекламная кампания рассматривается как направление рекламы, разработанной вокруг одной центральной темы. В этом аспекте исследуется взаимосвязь между стратегией и тактикой рекламной кампании. Особое внимание уделяется разработке творческого плана рекламной кампании.
The article examines the essence, the main elements and stages of the advertising campaign, analyzes and differ from individual advertising appeals. An advertising campaign is seen as a series of ads designed around a central theme. In this aspect, the relationship between the strategy and the tactics of an advertising campaign is explored. Particular attention is paid to developing the creative plan of an advertising campaign.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9910
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2017_P135-141.pdf343,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.